onsdag 3. august 2011

Ikkje heilt ferdig, men...

..klarer ikkje å halde meg! Me har fått på plass innreiinga (for det meste) og ventar no berre på elektrikar og ventilator. Ting er kommet på plass i skapa og me kan innta frukosten på kjøkkenet att - utruleg deileg! Og så vert det akkurat så koseleg som eg hadde tenkt :-) Prikken over i'en kjem med fliser og lister, men det er vert i neste heimeperiode.
No er mann og barn reist til besteforeldra på hans side, og eg er att nokre dagar for å få orden på huset. Etter 1 år delvis i kassar, og for det meste i rot er det godt at ting endeleg finn sin rette plass. Eg storkosar meg!
No er det Kalenderpikene på tv medan eg sorterar ting og tang :-) Ha ein strålande kveld!

1 kommentar:

  1. kjempekjempekjempefint!!!! har gleda meg til desse bildene vart lagt ut:) Takk for koselige kommentarar på bloggen! Var kjempekoselig å treffe dikka, og I storkoste seg med jentene! Ho seier no at babyen vår skal heite det samme som di yngste frøken:)

    SvarSlett