tirsdag 12. mai 2015

Mai 2015 - første halvdel

Eg tenkte eg skulle prøve å bli litt flinkare å oppdatere så no prøver eg månad for månad :-)



Tomatplantane er kommet i jorda, men eg ventar stadig med agurk og paprika på grunn av den lavetemperaturen.

I baljen står oppstamma svarthyll og ventar på å bli utplanta. Dei kom litt brått på så me hadde ikkje førebudd plass til dei..

Berre små detaljar står att i kafeen,  me nærmar oss ajour før sesongstart.
Ny tulipan, 'New design'
Forarbeid til maling av gamlefjøsen.
Før og etter :-)

Alltid litt arbeid med å få vatnet frå fjellet på plass om våren. Her er det opprensking av inntak.
Primulabed rundt prydepla, endeleg fann eg rette plassen for dei!

Det var første halvdel av mai. I morgon har minsten 6-årsdag, ikkje så lita lenger..

1 kommentar: